Fem via!!
Feia mesos que no publicava res, però hi ha iniciatives virtuals per les que val la pena deixar-se veure, ni que sigui per un instant. A propòsit de la Via Catalana per la Independència , la catosfera ha volgut afegir-se a la iniciativa i alhora crear-ne una altra de virtual amb tots els blogs que es vulguin apuntar: la Blog-Via Catalana per la Independència. Per a tothom que pugui interessar, aquí us deixo l'enllaç amb tota la informació detallada i el mecanisme de participació. http://cadenablogs-11setembre2013.blogspot.com/ Entre tots i totes ho farem possible! Salut i independència!

Comentaris
Que tengas feliz fin de semana!.
Una abraçada, Joan!
Un beso! ;)
Doncs sí, Carme. De vegades sen's oblida que eduquem perquè siguin persones i no robots.
Un petonet! ;)
Si la docència estigués enfocada d'aquesta manera, no tinc cap dubte que les coses serien molt diferent.
Una abraçada! ;)
Elvira. Potser això és el que penses i tots pensem alguna vegada: que no els ensenyem res. T'equivoques. Tots aprenenem de tots. Inclús d'aquella persona amb la que no ens avenim. I els teus alumnes, per l'edat que tenen, són com una esponja. Tu ets un model per a ells, com ho són els teus companys, i es quedaran amb tot allò de bo que tens (que estic segur que és molt).
De que ells dubtin, no tinguis dubte. Ho qüestionen tot! Quan els hi expliques coses de vegades et miren com diuen "pero qué m'estás contando, profe". I aquí és quan comença la nostra tasca. L'important és treure-li suc a aquesta pregunta.
I que tu dubtis és boníssim! Descartes va tenir la barra de copiar-li la seva frase del cogito a una bloggeramiga meva, però només ho va fer a mitges. Deuria estar cansat el pobre... ;P
Dubtar del que fas vol dir que fas autocrítica, t'exigeixes a tu mateixa. Si tens això és que estàs fent molt bé la teva feina.
Un petonet! ;)
Treballem amb personetes en procés de formació que tenen els seus neguits, els seus dubtes, els seus pensaments, els seus bons i mal moments, la seva pròpia identitat... De vegades pensem que els fer-los crítics pot desencadenar un arma en contra nostra. Jo penso que no. Això pot enriquir molt més el sistema de classes doctrinals, pot animar-los a un veritable esperit d'investigació, entre altres coses, i, de pas també ens serveix a nosaltres com a educadors, a no deixar d'aprendre també d'ells... ;)
Molt maca la imatge, Joan.
Salut!
Salut! ;D