Carme. I alguns amants dels sofistes, i de la filosofia, a partir d'ara veuran el rap d'una altra manera... ;)
Elfreelang. Sabia que t'agradaria. A mi m'ha encantat! Segur que el teu company ho sabrà aprofitar... ;)
Miss Yuste. La Filosofia depén molt de qui te la dón i com la dóna. I, a més, avui dia és molt important estar al dia de tot i anar renovant-se. Una abraçada per a tu! ;)
Maijo. Hahahah... Què gran que ets! Doncs si aprenent has disfrutat, imagina't ensenyant!! ;) Abraçada!
Comentaris
Però reconec que és un bon mètode pedagògic per a les noves joventuts, si ja arriben cansades a aquesta etapa tan tendra.
Una abraçada.
Una abraçada.
Elfreelang. Sabia que t'agradaria. A mi m'ha encantat! Segur que el teu company ho sabrà aprofitar... ;)
Miss Yuste. La Filosofia depén molt de qui te la dón i com la dóna. I, a més, avui dia és molt important estar al dia de tot i anar renovant-se. Una abraçada per a tu! ;)
Maijo. Hahahah... Què gran que ets! Doncs si aprenent has disfrutat, imagina't ensenyant!! ;) Abraçada!