Que bueno que escuche esta musica... para mi desconocida, me encnato. Gracias Joanfer, espero que no estes demasiado cansado... yo fisicamente no, pero animicamente tengo mis momentos. Recuerda que una forma magnifica de descansar es recordar a los amigos. Un beso... grandote como tu corazón. Paz.( Remei)
Mai és tard per a la felicitat, Joan. Aprofito per felicitar-te pel sant i per l'aniversari. Muak! Vols un secret? (Jo també m'he negat a fer més anys) El millor del cas és que la gent que fa temps que em coneix em diu que se'm veu més jove i els que conec de nou em fan menys anys dels que tinc! Deu ser cosa de la vareta màgica ;)
Que bonica canço! Avui en sento molt identificada amb ella. "Cansat, cansat de fer-me mal, de viure en un engany, cansat de mi, que no sé alliberar-me, fugir d´aquest desig que sé que no és per a mi però no puc evitar." MOLTES FELICITATS!! encara que amb retard. SIGUIS MOLT FELIÇ. Rosa Mari
Hola Jonafer, he trobat el teu blog tot cercant informació sobre el Grau de Filosofia, que començaré el curs vinent a l'UB. El cas és que estic mirant de trobar si hi ha llibres recomanats per començar a veure "de què va" i així entrar ja una mica rodat a la facultat. Ja sé que tu vas començar i acabar la carrera fa uns anys, i probablement el temari ja sigui diferent, però potser em pots dir alguna cosa. Res més, ens anem veient per aquí!
Comentaris
Gracias Joanfer, espero que no estes demasiado cansado... yo fisicamente no, pero animicamente tengo mis momentos.
Recuerda que una forma magnifica de descansar es recordar a los amigos.
Un beso... grandote como tu corazón.
Paz.( Remei)
Et desitjo molta sort... KM
A animar-se!
fes coses per plaer, que et facin bé a tu, desconecta, i poc a poc aniràs retrobant energia.
maca la cançó encara que reconec que jo sóc d'en Pemi, i encara ara em costa el canvi.
Una cançó per anar destilant...
Des del mar.
onatge
de viure en un engany,
cansat de mi,
que no sé alliberar-me,
fugir d´aquest desig
que sé que no és per a mi però no puc evitar."
MOLTES FELICITATS!! encara que amb retard. SIGUIS MOLT FELIÇ.
Rosa Mari
M'agrada molt aquesta cançó :)
B7s!
Petons
I no, mai no és masa tard :)
Salutacions,
Effy.
Res més, ens anem veient per aquí!
Benjamí
Que descansis!
maijo
Benjamí, si m'esciurs un correu enviant-me el teu et podré contestar al que em preguntes. Gràcies.
Elena. Y yo te deseo todo lo mejor...