Raindrops keep fallin on my head Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions d’agost 13, 2011 Clàssics per recordar, no oblidar i sempre compartir... Obtén l'enllaç Facebook X Pinterest Correu electrònic Altres aplicacions Comentaris Elfreelang ha dit… Sempre m'ha agradat aquesta cançó! i molt adient per aquest estiu....almenys pel juliol han caigut moltes gotes Audrey ha dit… Els clàssics sempre tindran un lloc ben especial...i més encara si els compartim!. M'agrada!. joanfer ha dit… Elfreelang. Massa a plogut aquest juliol, tens raó... Però afortunadament la normalitat ha arribat i torna a sortir el sol! ;)Audrey. Celebro que t'agradai! Les coses bones sempre s'han de compartir... ;)
Comentaris
Audrey. Celebro que t'agradai! Les coses bones sempre s'han de compartir... ;)