Rap dels Sofistes

Perquè després diguin que la Filosofia és avorrida...




Comentaris

Carme Rosanas ha dit…
No hi ha dubte que tots els amants del rap, a partir d'ara sabran qui són els sofistes. M'encanta!
Elfreelang ha dit…
L'he trobat tant genial que l'acabo d'enviar a un company meu que fa filosofia per que l'utilitzi a classe! moltes gràcies joanfer és genial!
Anònim ha dit…
A mi la filosofia sempre em va meravellar durant tota la meua joventut; més endavant en la carrera vaig poder esbrinar molt més sobre ella.

Però reconec que és un bon mètode pedagògic per a les noves joventuts, si ja arriben cansades a aquesta etapa tan tendra.

Una abraçada.
Maijo Ginovart ha dit…
Una lliçó inoblidable. He ballat i tot!
Una abraçada.
joanfer ha dit…
Carme. I alguns amants dels sofistes, i de la filosofia, a partir d'ara veuran el rap d'una altra manera... ;)

Elfreelang. Sabia que t'agradaria. A mi m'ha encantat! Segur que el teu company ho sabrà aprofitar... ;)

Miss Yuste. La Filosofia depén molt de qui te la dón i com la dóna. I, a més, avui dia és molt important estar al dia de tot i anar renovant-se. Una abraçada per a tu! ;)

Maijo. Hahahah... Què gran que ets! Doncs si aprenent has disfrutat, imagina't ensenyant!! ;) Abraçada!

Entrades populars d'aquest blog

Recordant Martí i Pol

Encara t’enyorem

Quan vaig estimar-me de veritat